دوره بیست و شش

وبلاگ فارغ التحصیلان دوره ی بیست و شش دبیرستان مفید یک

دوره بیست و شش

وبلاگ فارغ التحصیلان دوره ی بیست و شش دبیرستان مفید یک

جلسه هفتگی این هفته هم نیست.

یا حق

اولاْ از مسوول وبلاگ امیرحسین معذرت می خوام که بدون هماهنگی باهاش دارم این مطلب رو پابلیش می کنم.

در ایام امتحانات پیدا کردن میزبان خیلی سخت بود. البته خودم هم وقت زیادی نمی تونستم بذارم. برای همین دوباره مثل جلسات قبل نتونستم به حدود ۳۵ !  نفر زنگ بزنم و فقط به هفت هشت نفر گفتم و اونها هم نمی تونستن. بنابر این جلسه هفتگی این هفته هم نیست تا با برگزاری اون در هفته بعد به روال قبل برگردیم و عملاْ یک جلسه تعطیلی داشتیم.

یکی ازدوستان پیشنهاد خوبی در مورد میزبان ها داد. دوست دارم نظراتتون رو در این باره انتقال بدید تا تصمیم بگیریم:

برای جلسات یک سال افرادی ثبت نام کنند و معلوم باشد که جلسه ی n  ام هر سال در منزل آقای  X  برگزار خواهد شد. مثلاً معلوم شود که جلسه ی پنجم هر سال در منزل شیرمحمدی خواهد بود. برای حدود ۲۰ جلسه از ۲۵  جلسه ی هر سال این کار را می کنیم و بقیه جلسات را با روال قبلی تعیین می کنیم تا تکراری نشود.

نظر بدهید.

یا علی

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ

فکر کنم کلا ما تو سال 25 تا جلسه داشته باشیم. اینکه این 25 نفر تاریخ برگزاری جلسه شون معلوم باشه خوبه ، هم اونا راحت میشوند و هم کسی که هی میره دنبال میزبان.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ

قبلا مثلا اگر دو ماه قبل تا الان رو بسته بودین نیاز به تعطیل شدن نبود.

امیرحسین چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ

من که خودم این نظرو دادم حدود ۴ماه پیش! پس لازم نیست نظرمو بگم!
ضمنا باید جمله اون دوست بی نام رو تصحیح کنم: اگه ۴ماه پیش این پیشنهاد اجرا می شد الان تعطیل نبود! البته این پیشنهادو فقط به فرهاد هم ندادم و فکر کنم به ۵ نفر تاثیرگذار! گفتم که کسی وقعی ننهاد!
ان شا الله این تاخیر باعث خیر است.
باز هم دست فرهاد درد نکنه که زحمت میکشه فقط اگه موبایلشو زودتر وصل کنه یا شبا بره خونه یا به خونه راست بگه که کجا میره! ما زودتر می فهمیم جلسه نیست!
یا علی.

[ بدون نام ] یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

یا علی !

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

اصلا چرا جلسه باشه ؟ یهتره چند وقت جلسه نداشته باشیم تا بلکه یه چیزهایی یاد بگیریم ! زندگی این قدر هم کشکی نمیشه!

سعید سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

چرا بودن جلسه رو قبلا باید از خودت میپرسیدی نه الان. بعد اگه میخوای جلسه نداشته باشیم بهتره شما نیای. بعدش هم زندگی بیشتر از این حرفها کشکی تر.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ

بازم جلسه نداریم؟
87.4.5

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد