دوره بیست و شش

وبلاگ فارغ التحصیلان دوره ی بیست و شش دبیرستان مفید یک

دوره بیست و شش

وبلاگ فارغ التحصیلان دوره ی بیست و شش دبیرستان مفید یک

فراخوان

یا حق

سلام

بی مقدمه یه سوئ تفاهم رو توضیح بدم. من اصلاْ قصد مالکیت وبلاگ رو نداشتم. فقط موقع ایجاد وبلاگ اسم خودم رو وارد کرده بودم که حواسم نبود زیر مطالب قراره نوشته بشه. الآن هم درستش کردم. خلاصه اگه جسارت شد ببخشید.

هرکی میخواد مطلبش توی وبلاگ به نمایش گذاشته بشه به آدرس زیر ایمیل بزنه. خوشحال میشیم که مطالبتونو ببینیم.

iamahighflyingboy@yahoo.com

راستی اسم ایمیل رو بذارید:

matlabe weblog

 

دست گلتون درد نکنه.

یاعلی

نظرات 5 + ارسال نظر
طه کاظمی خالدی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ

چقد خوبه این سو ء تفاهما همین جا حل شه...
باریکلا

ممنون.آقا طه نیستی نمی بینیمت. یه کمی باش.

[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ق.ظ

daste gol e ton dard nakone

لطفاْ خودتون رو هم معرفی کنید. این جا کسی غریبه نیست.

حامد دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.mirror.blogsky.com

فرهاد جان در مورد اینکه این جلسه قبل از افطار هست یا نیست! چیزی ننوشتیها!!!!

توی سیستم اطلاع رسانی می گیم.

رسول دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ب.ظ http://totanj.blogsky.com

فکر کنم اگه لینک تمام وبلاگهای بچه های دوره تو این وبلاگ باشه خیلی خوبه ٫ نه؟

نظر خوبیه. شما مسئول جمع آوری وبلاگ ها باش تا راه اندازیش کنیم.

روزبه سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ

من هم اومدم؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد